Auf der Suche nach den grünen Smaragden

| No Comments | No TrackBacks

Die Frau am Informationsschalter einer dieser blaugelben Baumärkte sagte doch allen ernstes: "Wir haben von Tuten und Blasen keine Ahnung!" und sie schien damit für das gesamte Kollektiv zu sprechen, ihr Kollege schaute betreten zu Boden. Schließlich konnte ich die begehrten Steine in dem Orangen Dingenskirchen bestellen.

No TrackBacks

TrackBack URL: http://prototypen.com/cgi-bin/mt/mt-tb.cgi/2522

Leave a comment

Pages

Powered by Movable Type 5.04

About this Entry

This page contains a single entry by published on January 27, 2009 7:54 PM.

I left my wallet in Hopkins, Belize was the previous entry in this blog.

Fortunate Fools - couch potatoes is the next entry in this blog.

Find recent content on the main index or look in the archives to find all content.